tirsdag, februar 03, 2009

Utfordring.

- gå inn på mine bilder/mapper
- velg den 6. mappen
- finn det 6. bildet- sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
- inviter 6 nye
- link og gi beskjed om utfordringen til dem



Hahahaha! Jeg må le. Historien bak bildet er ganske enkel. ALKOHOL! Feira bursdagen til venninna mi. Endte med en varmekabel lapp i panna, og teipa fingre. Lappen husker jeg ikke hvordan havna der, men jeg glemte den fort så gikk rundt hele kvelden med den på. Fingrene måtte vi teipe fordi vi var så "smarte" at vi skulle se om vi klarte å slå høl i veggen hennes. Var nemlig hull fra før, etter en eks, så vi skulle se om vi var like sterke. Det var vi tydeligvis ikke, endte med en forstuet finger. IKKE PRØV DETTE HJEMME!!!

Jeg utfordrer:
De som har lyst til å ta utfordringen. Rett og slett.

9 kommentarer:

Karoline sa...

For et herlig bilde!<3

Anonym sa...

Herlig bilde sandra <3.
alt bra med deg da? (:

TINE sa...

HAHAH det er lissom så jævlig deeeeg! Fy faen:L er bare du som får'e te;D SØTÆÆÆÆ. JEg gleder meg til uka. mihihi nå ere snart helg,og rett etter helga,daaa møter jeg SANDRA MARIE REID:D Weee(a) Sorry,fikk bare et jegsavnersandranoejævlig anfall:)

Anonym sa...

sv: bare koserlig vennen <3.
Har mistet nr ditt jeg vennen:/.
Jo meg går det sånn opp å ned. Men sånn er livet til. alt bra med deg å din kjære også?.

Nyderlig header du har <3
Linker til deg på ned nye bloggenmin jeg (:

Mia sa...

haha, det likte jeg!

Ingvild sa...

hahhaha, så herlig!

Karoline Refvik sa...

Dokke får no kose dokke :)

Det hørtes ikkje ut som nokke eg vil prøve heime! Forstua fingrer høres vondt ut!

Caroline sa...

Hihi, tidig bilde :-)

Line og baby❤ sa...

Morro at du blir med på mandag ;D