tirsdag, februar 03, 2009

Bloggtreff og Tine savn.

Jeg har snakket med min kjære Tine om bloggtreff en stund nå. Og nå skal det endelig skje! Til uken skal vi ha ett lite bloggtreff i Sarpsborg. Tror dette kan blir utrolig hyggelig. Møte alle de andre som vi sitter hjemme å leser om hver dag. Hehe. Blir nok en del bilder og annet kos kan jeg tenke meg. Gleder meg dessuten til å se Tine igjen. Er nemlig ganske lenge siden jeg har sett henne nå, så det er en stor del av hjertet mitt som savner henne. Kommer til å klemme den lille jenta helt i stykker. Haha.
Er det flere der ute som kunne tenke seg å være med?


Gammelt bilde fra når Tine og jeg var shitkids. Vi var dødsrå!

2 kommentarer:

TINE sa...

HAHAHAH jeg tisser på meg! For et bilde. jeg døør hver gang jeg ser det! Hmm jeg må ha dødd mange ganger! HAHAH. aww,headeren passa til bloggen din jo:D bra du likte den.hihi jeg GLEDER MEEEEEEEEEEG til og møte deg! Tar av<3

Karoline Refvik sa...

Ja, gleder meg til den blå himmelen kommer med litt varme og:)

Bloggtreff virker utruli kjekt da:)