fredag, februar 06, 2009

Happy birthday, my love.

Nå har min søster dratt tilbake til Florida, og jeg har nettopp måka for ho mor. Hvor heldig er ikke ho som skal bort til vår/sommer? Men her er det bare masse snø. Jeg liker det ikke lenger. Har vel egentlig funnet ut at det eneste som er sånn veldig dritt med Norge er den forbanna snøen. Misforstå meg rett, det er veldig koselig med snø i juletider osv. Men hvor mange år er ikke det siden a? Er jo aldri snø når vi vil ha det lenger. Nå kommer liksom snøen når vi vil at det skal begynne å bli vår. For eksempel, var jeg ute å gikk en tur for noen dager siden, og da hørte jeg masse fuglekvitter å sånt. Da tenkte jeg jo så klart at kanskje våren endelig var i anmarsj. Men neeeida, så klart kommer snøen når jeg håper på vår!! Uff uff. Nå kan jeg bare håpe på at den ligger litt, og ikke blir sørpe.

I dag skal jeg være sammen med min kjære. Han har nemlig bursdag i dag! Så blir kanskje en stille rolig kveld på oss med film og kos. Det har vi ikke helt bestemt enda. Gleder meg uansett til å være sammen med han i dag. Liker virkelig ikke når vi er fra hverandre. Da mangler jeg liksom noe. Elsker deg, gutten min.
Hva skal dere i dag?


Dette er hva søsteren min og jeg syns om snø! Blæh!

3 kommentarer:

TINE sa...

GRATULERER MED DAGEN MARIUS:D hihi Så koselig:) Aww,du og søstra di er så søøøte<3
I dag skal jeg og typen ha filmkveld og kose oss.har huseet for oss sjææææææl:D YAI! elsker når søstra hans er borte litt;p haha Gleder mæ te mandaaaag<3

Agnethe sa...

Så koselig <3
Jeg skal på ball!

Lena. sa...

Gratulerer med dagen til Marius!:) Håpe han får Sparta gull i en forsinka bursdagsgave.. Hehe ;D