mandag, august 25, 2008

Tine savn.










Nå er det sinnsykt lenge siden jeg har vært sammen med jenta mi. Savner ho skikkelig masse. Men heldigvis har vi mobiler! Guds gave til jorda. Så jeg får jo snakka med ho når jeg vil. Og godt er det. Ellers så måtte den gule bilen ha kommet å hentet meg.
Jepp, ja du leste riktig. Jeg hadde blitt en smule gal!!
Vi skal snart være sammen da. Heldigvis. Ta en kaffe sammen og slærve litt om alt som foregår i våre liv. Det blir ille koslig vet jeg.
Love you lille gull <3>

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aww,søta miii< 3 Jeg savner deg SÅ Jævlig!!! Vi måå ta den kaffen snart( a ) hihi. Må bare låne noe cash av min mor;D Men tror nok vi har litt av hvert og prate om nå. hihi Jeg elsker deg,bestejenta< 3

Line og baby❤ sa...

Neimenn hei!!:)

Valentina sa...

Så fin blogg du har :-)
Ta en titt på min, valentinadjurasevic.blogspot.com