tirsdag, august 26, 2008

Rest in peace...


Vil bare dedikere ett innlegg til min kjære bror Ronnie, som forlot oss for en måned og tre dager siden.
Savnet etter han er utrolig. Han var en super bror, og en flott person. Han var så blid og hyggelig, og hadde alltid en eller annen rar kommentar å komme med. Husker så godt på Halloween for noen år tilbake, da jeg lånte klærne hans og sminka på skjegg osv. Så gikk jeg hjem til mamma og lurte ho til rundt. "Næmmen Ronnie, er det du som kommer på besøk? Kom inn, kom inn." Glemmer aldri utrykket hennes når jeg sa at det ikke var Ronnie, men at det var meg. Haha. Det var gøy.
Og du, kjære bror, du lo så godt når jeg fortalte deg hva jeg hadde gjort. Du hadde sånn god, smittende latter.
Kommer aldri til å glemme deg. Du vil være i mitt hjerte for alltid <3
Elsker deg. Hvil i fred.


9 kommentarer:

Karoline sa...

Tårene renner her.. Kondolerer så mye med broren din.. Er alltid trist å miste noen som står deg nær.. ! Tenker på deg og sender deg masse gode tanker...!

Meg sa...

Åh så trist! Fikk nesten tårer i øynene når jeg leste hva du hadde skrevet om broren din. Kan tenke deg det må være forferdelig å miste noen man er så glad i. kondolerer <3 takk for kommentar btw! :)

sandramarie sa...

Tusen takk for hyggelige hilsner :)

Ane Bendiksen sa...

Trist å høre om broren din.
Har selv mistet en bror, så jeg veit hva du får igjennom.
Men det hørtes ut som dere hadde et veldig nært forhold, og det kan være til god hjelp for deg å tenke tilbake på.
Klemmen <3.

Anonym sa...

så trist å lese =/ kan ikke fårestille meg å miste broren min.. uvirkelig.

Kristine sa...

gråter som en liten unge nå, noe av det tristeste jeg har lest. tenk å miste broren sin <'3 sender deg masse gode tanker <3

Karoline's blogg sa...

åhh- så trist, kondolerer med broren din.
vet hvordan det er å miste noen man er glad i, mista farfaren min og barndomsvennina mi de siste 2 månedene:/ :-)

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig trist... Kondolerer så mye..! :(

Anonym sa...

Hei sandra.

Utrolig trist det med broren din :(
Håper alt er bra med deg vennen <3
Er så utrolig lenge siden.

Hilsen Linda fra Halden (: